torsdag 15. september 2011

Utstilling

Hei og hopp!
I dette innlegget vil gratulere min kreative mamma Wenche og hennes gode venninne Wenche med sin først lille utstilling til helgen.
De skal stille ut fotografier og håndlagde smykker, på markedet på Kallum Gård i Rygge. 
Må si jeg er mektig stolt over at de endelig har fått rompa i gir etter mye masing og kjasing fra folk og meg selv hehe...
(Det kommer også flere kreative mennesker som stiller ut ting).








  Det blir fotografier av solnedganger, dråper, natur og mye annet stilig som er fint å se på. 
De er veldig flinke hobbyfotografer!
  
Her er bare ett lite utvalg av smykkene. 
De lager noe for enhver smak, lange, korte, mye farger eller lite farger? 
Du finner garantert noe du liker.



Så jeg vil anbefale å stikke innom en tur i helgen, enten bare for å se, eller  kanskje du finner noen spesielle bursdags- eller julegaver.

  
Lørdag og Søndag 
11.00 - 16.00 


Kos deg i kveld!


1 kommentar:

  1. Å så spennende!
    Skulle ønske jeg skulle østover i helga:)
    Masse lykke til, til mammaen og veninne:)
    Klem Gitte

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D