fredag 2. september 2011

Endelig ny seng

På tirsdag fikk Malin den etterlegtede sengen hun skulle fått i mars.
Ting tar tid....
Og fordi jeg har en så supersnill tante, som tilbød seg å kjøre innom Ikea når hun skulle til Moss. Fikk Malin endelig sengen hun ventet på.
Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe en Hensvik barneseng, men tror ikke de selger den lenger :(
Så da ble det en søt liten Gulliver seng istedet....


Det ble veldig populært med stor seng, og hun klatret opp i den med en gang hun kom hjem med et stort glis rundt munnen...  
 Da var en ting til på listen min på plass.
Men listen fyller seg opp med en gang, for snart skal sprinkelsengen pusses og males hvit.

 

1 kommentar:

  1. Så fin seng :O).
    Kan tenke meg hun var stolt ja, skal nok vise den stolt frem til Marie når hun kommer. Morro å bli stor vet du. Lille prinsessa min.... også tenk at jeg skal bli tante til en prins også da...:O).
    Ha en super helg.
    Søss

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D