søndag 25. september 2011

Kritt-tavle...

Ferdig!
Jeg må ærlig innrømme at, det å male denne veggen var veldig gøy.
Lurte først på om jeg skulle tørre, men så slang jeg på kosten og da var det gjort.


Ideen er hentet fra Svenngården.
Jeg kjøpte boksen med tavlemaling på Biltema, 
kostet ikke mer enn 109kr for 300ml. 
Og bokstavene er jo selvfølgelig kjøpt på Kremmerhuset 
(min yndling butikk).

 Nesten ferdig med Malin sitt kjøkken også, 
det kommer i morgen. 
Hun har jo også selvfølgelig fått seg en tavle ;P

Nå er det straks Robinson, 
så da skal brusen i glasset, beina på bordet og teppet på toppen.
Ha en koselig kveld!



2 kommentarer:

  1. Utrolig stilig og kjempe lurt!! Hm, dette må jeg se om jeg kunne fått til på kjøkkenet mitt også:)

    Ønsker deg en fin start på uken.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. så morsomt, du har gjort akkurat det som jeg vurderer å gjøre på vårt kjøkken, men ikke har turt ennå...og nå ble jeg enda mer inspirert:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D