fredag 6. mai 2011

Tusen takk!

♥Tusen takk for alle de fine kommenatrene jeg får på bloggen min, det varmer masse.
Synes det er veldig gøy at jeg inspirerer mange og ikke minst at så mange liker det jeg gjør♥

Jeg er forresten veldig fornøyd med det nymalte tv-bordet og hyllene jeg satt opp i går, fikk smakt på det i en dag og ELSKER det. Nå vil jeg ha enda flere lyse ting inn i leiligheten, og dusefarger som er behagelige, men vil også beholde det litt mørke samtidig. Men en ting jeg ALDRI får nok av er lys og lykter :D

Disse store lyktene elsker jeg!


Noen som vet hvordan jeg får "dratt" layouten og headeren min på bloggen helt ut i kantene? Jeg aner ikke hvordan jeg gjør det.


Ha en knall bra helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D