fredag 13. mai 2011

God helg

Nå skal jeg sitte å kose meg med litt sjokolade, brus, litt stearinslys og det nye Boligdrøm som kom i postkassa.
Hva er vel bedre enn det...
(men først en bloggrunde)

Prøver å tenke ut nye ideer som jeg kan gjøre her hjemme, men det er jo ikke alltid like lett. Lyst til å forandre litt i stua og spisestua, men er ikke så mye jeg kan gjøre.

Jeg fikk forresten litt små fnatt i stad når blogspot ikke fungerte, det er da man kjenner at man er avhengig..hehe..

(Tok med bilde av den nye blomsten min, siden den machet bladet)


God helg alle sammen!


1 kommentar:

  1. Samme her,kjipt når bloggen ikke funker :S merket avhengigheten her og:P
    Hørtes koselig ut,sjokolade <3 :)
    Klem:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D