tirsdag 3. mai 2011

Drømmer

Alle har drømmer, noen lever de ut og andre forblir drømmere.
Jeg er en sånn som drømmer MASSE og det blir mest i tankene, men noe blir faktisk realisert. Det er mest de små drømmene mine som er lettest å virkeligjøre, for det skal ikke så mye til.
Det er verre med de store....

Men skal nok klare å realisere noen av de store også, derfor er det viktig med lage seg mål.
Dette har jeg selv erfart etter å ha slitt med angst i 15år. Jeg hadde mange drømmer om å bli som "vanlige" mennesker, som gikk ut, var i butikken, gå på skole uten problemer og jobbe osv.
Av alle disse målene jeg har satt meg opp igjennom tiden, så er det bare ett jeg ikke har oppnådd, og det er å klare å jobbe.
Men er utrolig stolt av hvor langt jeg har kommet og hva jeg har oppnådd.
Angst er ikke en synelig sykdom, så jeg har blitt mye misforstått. Derfor har jeg vært veldig åpen om det nå, slik at folk skjønner hvis jeg sliter litt.


Jeg drømmer om alt fra reise, stort hus, til små ting og gleder som gjør dagene litt ekstra verdifulle.
Hvem drømmer vel om et stort hus, med stor hage og alt det man kan ønske seg inni. Og hvor deilig hadde det ikke vært å kunne reist HVOR man ville, NÅR man ville.
Men de små tingene er også viktig for at du skal ha det bra, mye i små mengder, blir noe stort til slutt ;D

"Så grip sjangsen, lev ut drømmene dine,
for en verden venter på deg"

Hva drømmer du om?

Minner om min give away, som det er bare å slenge seg på!



1 kommentar:

  1. Hei! Så fine ting du lager! Kjempeflink=) Lurar på kor du har fått tak i dei knaggane du har i bloggbutikken? Under"søte knagger"

    Ha ein fin tirsdagskveld=)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D