tirsdag 9. august 2011

Vinneren er ........

........trukket!

Tusen takk til alle som meldte seg på og til mine nye og gamle følgere!
Det var 46 stk som meldte seg på og tilsammen hadde dere trukket 101 lodd, ikke værst.
Jeg valgte denne gangen å trekke lodd, så jeg la alle lappene oppi en kurv, ristet og trakk ett vinnerlodd.



Vinneren ble


GRATULERER! 



Håper jeg får se hvor tingene havner etterhvert;)
 Send meg din adresse på mail, så får du snart en fin pakke i posten.

Nå er det å hoppe i dusjen og på med kosebuksa, kose dere masse!

 

5 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen og i andre kan jo prøve lykken hos mig :)

    SvarSlett
  2. Congratulations to the winner and to you, dear, for the marvelous candy! God bless! :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den heldige:) Ønsker deg en nydelig dag.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinneren. Jeg er misunnelig=( Er så glad i lilla:/ Kanskje du vil fortelle meg hvor du har kjøpt tingene, Heidi? ;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Ååå, fantastisk. nå ble jeg kjempeglad :)Epost kommer i løpet av kvelden/ morgendagen.
    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D