mandag 8. august 2011

Hej hej...

Etter en travel uke som var, har jeg roet ned litt og begynner å komme i rutiner igjen. 
Det startet jo med tidenes fineste bryllup, som også innebar  masse forberedelser og rydding etterpå. Min søster og svoger var så fine under sermonien, at det var jo umulig å ikke felle en liten gledes tåre der jeg satt :) Og brudepikene var så vakre og søte.



På tirsdagen ble vi med på hytta dems i sverige, som de deler med broren hans og hans samboer. Det er et koslig lite sted med masse tomtearealet og god uteplass, og selvfølgelig en utedo. Vi ble der i 4 dager og koste oss masse. Vi var tilsammen 6 voksene, 4 barn og 2 store hunder, crouded men super koselig.

Resten av dagene har gått til å slappe av. 
Men vi har vært ute å prøvd å få Malin til å lære å sykle på sykkel med støttehjul... ikke en særlig lett jobb, men det kommer vel av seg selv til slutt :)

Det er forresten trenkning av give awayen min i morgen, ønsker alle som har meldt seg på lykke til! 
Og tusen takk for stor respons på premien og beklager at jeg ikke har fått svart dere tilbake.





Kos dere masse og ha en nydelig kveld.
  
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D