onsdag 24. august 2011

Barnerom

Jeg lovte noen bilder av delen på rommet der Malin sove og leker. 
i slutten av januar blir det "crouded" der inne og det må planlegges så alle får plass. Jeg tenkte babysengen skulle få plass der det lille bordet og kommonden står nå, og hennes seng inn mot veggen på den andre siden.




Dette babysengen, men har skrudd av den ene siden.

 Det blir jo også spennende det med farger hvis det skulle bli en gutt.
Da har jeg tenkt å bare putte litt lyseblått inn sammen med det lyse brune, beige og lyserosa. Hvis det blir jente, så holder jeg fargene som de er.
Noen som har noen tips og smarte løsninger til små soverom som deles?? 


Selv om det er et trist vær, så kos dere masse!

1 kommentar:

  1. Kjempefine bilder fra et kjempefint barnerom.
    Så utrolig fin stil du har!
    klemmer

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D