søndag 21. august 2011

Det blir ikke mer morro....

....enn det man lager selv!



I dag har det vært en litt kjedelig søndag, men veldig deilig også. 
Det begynte med at jeg tok morgenturen med Odin, og oppdaget at han nesten ikke kunne gå på bakbeina. Han satt seg rett og slett ned og ville ikke rikke seg, så det endte med at jeg måtte bære han hjem... jaja kanskje ikke den sykkelturen i går var så bra allikevel, stakkars hund kjempe støl

Senere tok jeg og Malin en liten photoshoot, før vi dro på besøk til mamsen og spiste kake.

Skal prøve å få lagt ut noen interiør bilder i morgen :D 



 

3 kommentarer:

  1. Hihi, så artige bilder;))
    Ikke fullt så artig for voffsen skjønner jeg;)
    Vi har hatt noen støle hunder vi og;)

    Ha en fin, ny ukesstart ♥

    Klem line

    SvarSlett
  2. He he - artige bilder! Fikk lyst å ta en hel bildeserie med mine små. ;-)

    SvarSlett
  3. Herlig!
    Ha en deilig uke:)
    Klem Gitte

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D