lørdag 20. august 2011

God lørdagskveld!

Ville bare ønske alle mine lesere en koselig lørdagskveld!Jeg har pyntet litt ekstra på fatet jeg har på badet, og synes det ble veldig koselig. 
Fikk nesten en liten følelse av strand og spa, og det er jo ingen dum følelse når man tar seg en dusj og frisker seg opp litt.



Jeg driver for tiden å scrapper litt og lager kort, må jo gjøre noe annet enn bare å rydde. Det får meg liksom til å koble litt av, det er som å lese en bok. Apropo bok, så leser jeg en for tiden en bok som heter "Vekk kjærligheten i deg" noen som har lest den?



Omtale 
"Psykoterapeut og åndelig rådgiver Miranda Holden beskriver hva vi alle kan gjøre for å leve et friere og mer inspirerende liv, i større glede og med en sterkere følelse av fellesskap. Hun tar opp viktige problemstillinger og formidler dyp innsikt, en viten sanket fra personlige utfordringer, intuitiv visdom og omfattende studier innenfor åndelighet. Meditasjoner og åndelige øvelser for å opprette forbindelsen med hjertets dypeste lengsel." 

Det er om tanker og øvelser innen det alternative, veldig spennende hvis man liker sånt. 
Noe som jeg elsker! 
Er det flere av dere lesere som er intr i healing, åndlighet, meditasjon osv?
 Er alltid hyggelig å høre på andres historier og erfaringer.

1 kommentar:

  1. Så fint du har pyntet! Jeg har nok ingen spesielle husmorkvalifikasjoner dessverre (prøver så godt jeg kan;)) Jeg har ikke tålmodighet til å meditere, ei heller tid til å lese. Derimot har jeg stor interesse for åndelighet, dvs. "spøkelser", karisma og skjebner... (hysj da:)) God søndag til deg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D