tirsdag 28. februar 2012

vår

I dag har det vært en fin dag, med supert vær!
Jeg, Malin og Sander har trillet flere lange turer i dag.
EEElsker rett og slett den nye vogna mi.

Er det ikke rart hvor mye været og lyset har å si på humøret ditt?!
Jeg får liksom en energi innsprøytning hver gang det er knallvær.
Gleder meg til våren, og til å ordne ute.



Her er forresten mitt nyeste prosjekt.
Alltid mange baller i lufta.
Før jeg er ferdig med en ting, begynner jeg på en annen ;P
Disse hyllene holder jeg på å lage noe helt nytt av.
Man tar, hva man har...


Spent??
Se i morgen..hihi

- Heidi -

3 kommentarer:

  1. energien er der til tross for at du nettopp har fått en prins...kjempeflott for oss! ;-)
    Er veldig spent på ditt neste prosjekt....vet det blir bra!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Så nydelige roser :)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Når lyset kommer tilbake og det går mot vår, så er det mye man har lyst til! Energien kommer og man trenger litt forandring!

    Herlig tid fremover nå!

    Ha en fin dag.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D