onsdag 1. februar 2012

Guttemage og jentemage

Vi venter og venter!
I morgen er dagen for termin,
så det blir spennende å se når det skjer.

Jeg fant fram et bildet fra da jeg hadde en uke igjen med Malin
og et bildet jeg tok for en uke siden med Sander i magen.




Jeg synes jeg ser litt forskjell,
at den var litt rundere og høyere opp med jentemage
og litt lenger ned og spissere med guttemage.


Ser du noe forskjell?


Jeg er ferdig med å male hyllen og benken til Malin i dag,
så er ikke så lenge til det lille bakeriet er ferdig =D


- Heidi -


6 kommentarer:

  1. Ja, ser samme forskjellen...det at magen er leneger ned betyr kanskje at det ikke er så lenge til? hehe;)

    Lykke til!
    Klem

    SvarSlett
  2. ser forskjell!
    første gang jeg var gravid...magen høyt oppe og gikk ut i bredden = Jente <3
    andre gang spiss mage og lenger ned = Gutt <3
    vi mener det samme :-)

    Lykketil!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Førr en nydelig mage på begge :D
    Tja det va litt forskjell, men ikke store som æ kunne se.. Men ja litt høyre opp på jenta :)
    Hmmm.. kanskje æ må sammenligne mine maga me tanke på at det e jente æ går me nu :)

    Masse lykke til - håpe du slepp å gå så langt over tia :)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  4. Så spennende!!! Kan jo skjer hur som helst!! Masse masse lykke til =)
    Ser kanskje at guttemagen er litt lengre ned..men jeg har aldri forstått meg på disse forskjellene ;) Da jeg gikk gravid med sønnen min sa alle at jeg hadde jentemage, og alle "tester" antydet at jeg gikk med jente... men jeg fødte en gutt :P
    Gleder meg til å se bilder av bakeriet ditt =)
    KLEM

    SvarSlett
  5. Vad häftigt att du lagt upp bägge bilderna! Tycker absolut att man ser skillnad! Här i Sverige är det inte alls vanligt att man tar reda på könet innan termin, så därför har jag ingen aning om det är två pojkar, två flickor eller en av varje som jag bär på...

    Det blir spännande att se vilken dag det är dags för Sander att titta ut! Hoppas allt går bra!

    Och du, pölse i våffla lät inte helt tokigt... Helt klart värt att testa! Fast det kan väl knappast vara lika gott som pinnekjött? =)

    Klem Lindha

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D