mandag 21. februar 2011

Mye rart oppi toppen

Nå har jeg så mye ideer og planer som jeg ikke får gjort, fordi jeg vet ikke hvor jeg skal starte.
Alt surrer og står i,
 må jo bare finne det første jeg skal gjøre, men hva skal jeg velge? Hmm...

Jeg kan jo begynne med å vise frem fredagens Fretex kupp. Disse to søte flaskene fant jeg og bare MÅTTE ha, kostet meg bare 10 hele norske riksdaler =P
Og så fant jeg et lite titteskap til 25kr, som jeg har malt og stæsjet opp litt.



Holder også på med å male små serveringsbrett som jeg skal sette noe skrift og merker på. Samtidig som jeg holder på med å lage skilt, rydde, lage kort, planlegge hva jeg vil pusse opp og drømmer om alt mulig.
Men sånn er det vel med de fleste som liker interiør og hobby, alltid nye ideer og drømmer.
Hva drømmer du om for tiden?

Jeg har fått mye inspirasjon fra Tips og inspirasjon til hjemme på Facebook. Der er jeg daglig for å se hva andre legger ut, og følger med på konkurransene på bloggen deres.
Utrolig mange fine premier å vinne der inne...
Anbefaler å stikke innom!
Ha en fin mandagskveld!


2 kommentarer:

  1. Hei på deg du :o).
    Sliter med det samme som meg ser jeg, har sittet og surfet litt etter mer inspirasjon. Får aldrig nok vet du.Blir jo bare mer kokko av det, har helt vondt i hodet nå. Så mye spennede, drømmer meg helt bort og vet ikke hvor jeg helt vil.....
    Fine de flaskene ble og det titteskapet, MORRO.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D