torsdag 3. februar 2011

Gamle barnemøbler får ny gnist

For en stund tilbake, fant jeg et lite sett med barnemøbler på Fretex for 250kr. Fra første stund var det meningen at jeg skulle male det (men tok bare litt tid).
Nå er det ferdigmalt og jeg er veldig fornøyd. Det er så greit når det ikke er så mye som skal til alltid ;)






Dette var slik det så ut, og det blir litt mye mørkeblått og farger for min del.
Så da bestemte jeg meg for å lage noe i samme serie som sengesøyet vår med stjerner på.



Klem Heidi

2 kommentarer:

  1. Kjempefine ble de! De kan du være stolt av! Ha en fin-fin helg:)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble:)Fin blogg du har,legger meg til som følger.Ha en fin kveld:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D