onsdag 18. desember 2013

Lekehus

Vi har kjøpt et brukt lekehus av en koselig nabo.
Skal prøve å sette sammen resten av det i morra og se hvordan det blir. 
Her er et bilde av hvordan det skal se ut.
Det er faktisk kjøpt i amerika, litt morro med historie ;)

(bilde lånt av google)

Men lurer på om jeg skal male det eller ikke?!
Hva synes du?

Jeg har ikke vært så mye på bloggfronten i det siste, 
det er jo julestria og så har vi vært 5 dager i Krakow.
Koselig med litt julesteming.

- Heidi -

2 kommentarer:

  1. Så flott det var da!! Gøy med lekehus langveis fra da :)
    Alltid vanskelig å bestemme seg for om man skal male noe, men om du er usikker så ville jeg ventet litt...
    Kanskje male til våren/sommeren?

    Ønsker deg en koselig førjulstid.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. er det julegave til Sander og Malin :-)♥ kult !

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D