torsdag 7. november 2013

Maling...

.... og andre prosjekter.
Jeg har lagt ut en del bilder på Insta i det siste på hvordan det blir hjemme.


(ser den lekreste fargen i stua, kalk)

Endelig er både stua og panelen i gangen malt, doen og kottet fikk også en omgang med maling i samme slengen tror det er 4 gang de males *smile*, så glir fargene inn i hverandre. 
Doen og kottet har fått gulv og taklister, dodøra har fått noen strøk maling og nytt håndtak. Og jeg har laget hyller til Malin.

Bildene er underveis, etter \bilder kommer senere.

Tusen takk, til alle dere som følger meg og stikker innom å leser,
hadde ikke vært så morro uten dere!

- Heidi -

4 kommentarer:

  1. Jeg vil se mer!!!!!
    Insta løs klem fra Diana

    SvarSlett
  2. Så spennende med prosjekter :D vurderer og male stuen her også, gjerne før jul.. får se hva jeg rekker.. skal jo pusse opp soveromme også ;) Gleder megt til og se MER!!

    Ha en finfin helg,
    Klem fra Jatte :)

    SvarSlett
  3. dere er så flinke med oppussing :)

    SvarSlett
  4. Skal si du svinger malekosten.
    Mye jobb, men så artig når prosjektet er ferdig.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D