fredag 19. april 2013

Finished.....

...nesten i hvertfall.
Mangler bare stolen!




Jeg fikk noen bursdagsgaver
 til å pynte opp kroken min med.
Jeg synes det har blitt koselig under her,
i forhold til hvordan det var når vi flyttet inn.

Tusen takk, for super najse kommentarer =D
Mange har spurt hvor jeg har kjøpt tapeten.
Den har jeg kjøpt på Ebay, og du finner den her.

Jeg bestilte to ruller og betalte i to omganger.
Da slapp jeg å betale toll og de kom i samme pakke.
Betalte litt under 400kr for 2 ruller ink. porto.
En bra deal synes jeg!
=D

Ha en super helg!

- Heidi -

9 kommentarer:

  1. Så utruli kul krok :D
    Helt etter min smak :D
    Kjøpt bukkan på biltema? Tenkte æ skulle kjøpe mine der, til kontorhjørnet mitt som e under planlegging :P

    GOD HELG!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Det ble GØRRKULT! Fikk lyst på slik tapet jeg også - men har panelplater overalt nesten :/ hadde vært kult i trappeoppgangen vår kanskje.. hmm, må inn å se på ebay :D

    God Lørdd`a til deg,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  3. Så stilig det ble med murtapeten :)
    Herlig bloggekrok. Skulle gjerne hatt en slik en jeg også ;)
    Riktig god helg Heidi :D
    Klem Susanne

    SvarSlett
  4. Looking good, lurte på om jeg skulle stte opp murtapet selv:)
    Ha en fin helg
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  5. Åjåj, så stilig! Virkelig inspirerende :)

    SvarSlett
  6. Så kult! Fine bilder :) Elsker vårforberedelser bildene dine også, nydelige ! Velfortjent galleriplass:)

    Nyt resten av helgen.


    Klem Jeanette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D