lørdag 2. februar 2013

Bruktkupp

Nok en gang har jeg gjort er virkelig kupp hehe.
Jeg dro bort på bruktbutikken på Våk i våler,
for og der hadde jeg sett et fint skap som jeg tenkte Malin skulle få.
Men det passet selvfølgelig ikke inn i bilen!!

Litt småsur og deppa 
trasket jeg og mamma rundt for å se etter et annet skap.
Og gjett hva jeg fant, 
alt dette for 165kr *hopperundt*


Skap til Malin 100,-
Tavle til Malin 25,-
Puff med oppbevaring(leker) til stua 40,-
Kjøpte også en liten tallerkenhylle her om dagen til 20,-

Rommet hennes kommer til å blir fint.
Jeg har malt skapet og hyllen allerede, vent å se =D

Knall helg til deg!!

- Heidi -

5 kommentarer:

  1. Nå ler jeg :)
    Denne hyllen/tavlen har jeg også, fant den på søppelen :)
    He,he....
    Se her:
    http://nennesfjordogfjell.blogspot.no/2012/02/den-som-leter-finner.html?m=1

    Klem :)

    SvarSlett
  2. ååååååååååh.... sååå fiiine ting snuppa... :) også sååå billig....

    Klems....

    SvarSlett
  3. Wow...dette var virkelig et kupp! Så gøy!
    Gleder meg til å se hvordan rommet blir.

    Ønsker deg en fin søndag :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D