tirsdag 4. desember 2012

O`hjul...

..med din glede!
Liker ikke det kalde været,
det sier vel alle for tiden...
Men bilen vår stoppet faktisk 8 ganger,
 på vei til barnehagen i stad.
Og det er en tur på ca 3 min =P

Jaja... alltid noe galt med biler!!
Men over til noe litt koseligere. 
Jeg har faktisk pyntet litt til jul, jeg også =D



Tok fram julepyntet på søndag.
Da fant jeg plutselig ut at jeg ikke hadde så mye.
Når vi gikk fra en leilighet på 65 kvm, til en som er på 109 kvm,
da ble det bare litt her og litt der. Men fikk ihvertfall opp noe.
Jeg får vel bare prøve å få tak i noe mer før jua er over.

Jeg har gått til en hvit, beige, grå, sølv jul 
og skal ha noe rødt på juletreet.
Hva slags stil har du??

Kosekveld til deg!

- Heidi -

1 kommentar:

  1. Nydelig pynt da :)
    Uff ikke gøy med slike dager med bilen....

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D