mandag 26. november 2012

Kaffemaskinen....

.... jeg vant på bloggtreffet er super!
Man kan lage både kaffe, varm melk og varmt vann.
Varm melk og vann er praktisk til Malin
 når hun skal ha kakao eller varm sjokolademelk.
Har desverre ikke bilder av den i action,
(jeg mangler nemlig en skjøteledning for den nye plassen)
men har så klart prøvd den =D




Dette er en
  Faviola Cappuccino maskin med melkeskummer
fra Electrolux

Når man slår den på kommer det lys på koppen,
og den tuten hvor kaffen kommer ut
 kan man regulere slik at koppen passer.
Jeg er veldig fornøyd med denne premien! Tusen takk.

Jeg og Malin (og Sander han satt i stolen sin) bakte cupcakes i går,
for jeg måtte jo prøve noen av de nye tingene der også hihi
Så i dag kom en god vennine kom på caupcakes og kaffe.
Du kan lese mer om den her.

- Heidi -

7 kommentarer:

  1. åh, så heldig du er, ønsker meg også en slik en :) drit å koke en hel kanne lissom.... :/
    Ha en strålende fin kveld :)

    SvarSlett
  2. for en flott premie...heldige deg og gratulerer så mye :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. For en flott premie du fikk :)

    SvarSlett
  4. Gratulere så masse me den flotte premien! Bare LITT misunnelig! Har så løst på kaffemaskin, å electrolux står høyt på lista :D
    Kos dæ me den lekre maskin din, og resten av det du fikk me dæ hjem fra koselig bloggtreff.. (æ sir bare wow )

    Klæm Trine

    SvarSlett
  5. ...sier det igjen, lucky U! :-)

    SvarSlett
  6. Heldige deg.....
    Så utrolig lekker, ikke misunnelig.....

    ønsker deg en fin kveld :Ox
    Søs

    SvarSlett
  7. så bra ! gratulerer så mye Heidi :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D