onsdag 31. oktober 2012

Hvilken farge?

I forbindelse med julebloggtreffet jeg skal på i november,
ønsker arrangsjørene at de som skal være med lager ett lite innlegg om hvilken farge man kunne tenkt seg på en helt fantastisk kaffemaskin de skal dele ut til èn heldig vinner.
En Faviola Cappuccino maskin med melkeskummer!
Tenk hvor mye godt man kan lage med den.

Jeg ønsker meg rød, nei svart
ååå jeg vet ikke!!!

Rødt er rålekkert, men har bare grått og pastell på kjøkkenet,
så da må det nok bli en svart en tenker jeg :)



Du kan lese litt mer om den her inne hos Liza,
og det er fortsatt noen ledige plasser til treffet.

I morgen kommer en liten give away!
Happy halloween og stay tuned ;D

- Heidi -


1 kommentar:

  1. Hei Så gøy, jeg har lenket innlegget ditt på kaffemaskin innlegget:)
    Nytt innlegg om alle bladene vi får til goodiebagene våre.
    Ha en fin kveld
    Kveld
    Liza

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D