lørdag 22. september 2012

Lette grep

Hei og hopp!
Jeg har ikke glemt dere,
jeg har bare hatt litt bloggtørke =P
Men tenkte å bare vise dere noen enkle grep
 som frisker opp kjøkkenet.
 


 
Her har vi bare rett og slett malt og byttet håndtak.
Jeg tok av døra på det lille skapet i midten for å "lufte litt",
og jeg malt viften i tavlemaling.
Jeg valgte også å sette håndtakene på skapene på midten,
fordi da lignet det på sånne store skuffer som jeg ønsker meg =P
Skal male veggene, legge gulv og lakke benkeplaten etterhvert også.
Men drømmen er et splitter nytt kjøkken!!
 
Tusen takk for de koselig kommentarene dere legger igjen,
fiiiine mennesker!
 
Hva synes du, ble forandringene bra?
 
- Heidi -


8 kommentarer:

  1. SÅ NYDELIG :D
    Min største drøm for tia e lyst kjøkken!
    Har dokker malt sjøl?

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Det ble knallfint! Har hvitt kjøkken sjøl, og skal bytte til......nytt hvitt kjøkken, hehe. Bare nye fronter, da;) Ha en fortsatt fin helg.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. kjempe forandring. virkelig. har også planer om å male den gamle kjøkken innredningen, men har virkelig lyst på nytt kjøkken.. men blir nok ikke noe før om noen år..

    god lørdag.

    SvarSlett
  4. Wow, som et nytt kjøkken!! Flink du er.. Smashing ble det! God helg! Klem

    SvarSlett
  5. Hei Heidi :)
    Kom over bloggen din her og la meg til som følger ღ
    - koselig blogg og hjem med masse flott inspirasjon
    og bilder - og variajson, ME LIKE :)
    Kjøkkenet ditt ble aldeles nydelig med små forandringer
    - så gøy å se ღ - nei det trenger ikke være så mye jobb
    og det heller ikke koste så mye :) Kjempeflinke og fint
    Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem fra Mette :)

    SvarSlett
  6. Helt fantastisk forandring! Det ble jo som et helt nytt kjøkken, lyst og fint :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  7. Store forandringer litt maling og nye håndtak kan gjøre ja! Vi gjorde det samme med vårt kjøkken da vi flyttet inn. Med nye håndtak, maling og nye fliser ble det så godt som nytt. Selv om drømmen også her er splitter nytt kjøkken så klart!
    God søndag :)

    SvarSlett
  8. Det ble stor forandring og kjempefint!! Gjorde det samme selv i fjor høst. Godt med forandring, så trøster det litt frem til vi får råd til nytt kjøkken ;) Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D