torsdag 2. august 2012

Tør jeg??

...JA, det gjør jeg!
Jeg har tittet litt på forskjellige blogger i det siste,
og mange av dere han malt en kontrast vegg i en mørk farge,
det er jo døds stilig.
Så nå har jeg lyst til å male doen og sitteplassen i gangen
i en mørk farge. Det hadde blitt kjempe tøft.
Jeg har tenkt på fargen Sober fra Lady.
Jeg vet jeg nettopp har malt der,
men ble aldri fornøyd med fargen (som vanlig) hehe



Hva tror dere om det?
Litt maskulint og tøft, med en touch of feminint =P

- Heidi -

3 kommentarer:

  1. den fargen er rålekker...jeg malte en vegg på jobben min i den fargen ....får så mye skryt!
    Jeg har fått helt dille på matte farger....jeg malte en farge mørkere på en vegg hos meg, men ikke så mørk, men blandet den ut med en litt lysere ( jeg blander litt selv jeg ) ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Blir sikkert rå-lekkert Heidi!
    Alltid gøy med litt forandring :)
    Ha en herlig fredagskveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. gjør det, gjør det, gjennomfør det !!!! :-)
    sober er en døds kul farge!.. skulle likt å hatt en kontrast vegg her i heimen, men her er veggene av panel og tror ikke jeg blir super duper fornøyd med kontrast vegg i panel... :-/

    gleder meg som alltid til å se resultatet!!
    god helg

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D