søndag 10. juni 2012

Dåp - Bord dekor

Litt fra dåpen igjen...
Denne gangen er det bord dekking.
Jeg valgte å gjøre det helt enkelt uten så mye stæsj,
så da ble det bord som ble satt opp i hestesko form.
Det øverste bildet med lysestakene og sløyfen,
er på enden der vi satt (jeg, Marius, Malin og Sander)
Bord dekoren var babyblå og beige/hvite stjerne servietter,
blå telys og noen kunst orkideer.
Jeg la serviettene annenhver,
blå og stjerner.
Pyntet jo selvfølgelig litt med blå silkebånd,
sølvballonger og de fancy "bloggsugerørene" jeg bestilte.



Måtte ha med en lite bilde av gavebordet også,
mange fine gaver!

Jeg var nødt til å legge inn noen programmer på nytt
 og overføre alle bildene mine på minnepenn i går.
Jeg fikk nemlig beskjed om det var trojaner på pcen min.
Så da var det bare å legge over bildene, hele 6642 bilder.
Må virkelig rydde opp litt i de også skjønner jeg.
Så nå har jeg lastet ned photoscape, installert fontene jeg hadde
og pcen er som ny.

- Heidi -

3 kommentarer:

  1. Nydelig dekket bord :) Så kjedelig når slike ting skjer. Kjempe viktig og ta back up med jevne mellomrom. Skal jeg jammen meg gjøre nå mens jeg enda husker det :) Noen uker siden sist nå.
    Ha en flott dag.
    klem Jane

    SvarSlett
  2. Flott dekket bord, Selskabelig interesserer seg også for dekking av dåpsbord :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D