mandag 28. mai 2012

Den store dagen....

..... er nå vel overstått :D

 Døpt 27.05.2012
kl. 11.00


Dagen har vært kjempe fin, med knallvær og god mat.
Og ikke minst snille og flinke barn.


Sander fikk masse fine gaver
og hele dagen var veldig koselig med bra mennesker.

Tusen takk, til alle de som har gjort dagen så fin.
Jeg fikk ikke tatt så mange bilder i dag, 
så jeg må få tak i litt kopier så får dere se mer bilder av kaker og gaver.

Jeg fikk nå sydd kjolen hans til slutt...hehe...
tok trekvarter og bare sy igjen den rosa stripa.
Så nå har begge barna brukt samme kjole og lue,
lua kunne man bytte farge på silkebåndet.


- Heidi -

1 kommentar:

  1. Gratulerer, så kjekt å bruke samme.. Mine har det også, samme som meg og mine søstre og kusiner har brukt.. Så den har vært brukt av mange og er over 40 år.. Så gøy med slikt=)

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D