tirsdag 20. desember 2011

Bambi on...

....TV-benken.
Se på de nydeligste rådyrene jeg kjøpte meg i går,
det var kun en eske igjen og den var til MEG! =D


Nå er det bare 4 dager igjen til jul,
og jeg gleeder meg. 
Jeg er ferdig med julegaver, julehandelen og julevasken...
det er deilig. Vi gleder oss masse til flytting, og tusen takk for de fine kommentarene jeg har fått på det siste innlegget mitt.
Så nå håper jeg ting går i den rekkefølgen jeg vil at det skal gå,
jul, pakking, flytting og så føding =P
6 uker til termin i dag, tia flyr!

Jeg og Malin pyntet juletreet i går, og det ble kjempefint.
Var litt vanskelig å få bildet av det, fordi gulvlampen i stua har tatt kvelden og da ble det bare blitz på treet, prøver igjen i morgen.

Ønsker dere alle en riktig godt jul!

<3 Heidi <3

3 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul og held og lykke med alle de store projekter den nærmeste tid. Håber alt går vel. :) Glæder mig til at følge dig i 2012

    SvarSlett
  2. Så artig,har nettopp lagt ut et innlegg om om mine søte bambier!
    Var en eske igjen når jeg fant mine, må si vi var bra heldige :)så søte
    Koslig blogg,her kommer jeg tilbake!
    -Beate-

    SvarSlett
  3. Hei! Åh, så herlige rådyrene var! :-)) Kjempesøte var de. GOD JUL! Klem Siri

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D