søndag 6. november 2011

Prinsesse boller....

.... jepp,
det var det vi bestemte oss for å lage i dag!



Vi måtte jo prøve å finne på noe gøy,
så da fant vi ut at vi skulle lage boller.
Vi fant en oppskrift, men hadde ikke alt som trengtes.
Da måtte vi jo ta en tur i butikken, heldigvis er det en søndagsåpen Kiwi i nærheten...jess...
Vi kjøpte like godt en sånn 123-boller som er ferdigblandet. Så la jeg merke til noe sukkersøtt strøssel som sto på hyllen over, og jammen i meg ble det ikke prinsesse boller istedet for helt vanlige boller.

....NAM NAM....
Gode boller på 123, og med rosa glasur og prinsesse strø!

Håper dere har hatt en fin søndag.
Natti Natt.

<3 Heidi <3

1 kommentar:

  1. De så utrolig gode ut. *nam*

    La meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre.

    Ha en strålende mandag!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D