mandag 24. januar 2011

Mer kjøkken

I går fant jeg endlig noe småtteri å ha på benken på den andre siden av den lille kjøkkenet mitt.
Jeg tok flaska med zalo og fant noe annet små nips, som jeg alltid finner rundt i huset og samlet det sammen.
Så fikk jeg en god ide om å putte oppvasktablettene mine oppi en kurv, da kan jeg jo ha de fremme på benken uten den stygge esken, som absolutt ikke passer inn ;P

Det lille fatet har jeg antikk malt selv


På lørdag fikk jeg også puta og løperen jeg bestilte fra H&M, og gjett om jeg ble fornøyd =D
Løperen fikk plass på stolen min så lenge til jeg får stryket den hihi (litt lat når det gjelder å stryke ting, lar helst være hvis jeg kan)


Ha en super dag alle sammen!

KLEM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D