fredag 10. september 2010

Dåpskort

Inspirasjonen og kreativitet blomster her inne på hobby rommet mitt for tiden. Denne gangen har jeg laget et dåpskort til mitt ene fadderbarn som skal døpes.
Jeg valgte ut noen fine ark jeg ville bruke og fant et perfekt bildet som jeg synes passet. Har nettopp bestilt meg masse blomster og da måtte jeg jo slenge på en bundt. Fargene på bildet inni kortet ble ikke helt tydelige, men det er lysebrun og pastell rosa.
Jeg ville bruke skissen til Ett trykk september utfordring og tolke den på min måte, så da brukte jeg skoene som det ovale objektet mitt i skissen, det er kanskje noe man ikke helt legger merke til med en gang.

Kan nesten ikke vente med å sette i gang på neste kort. Jeg har også kjøpt meg mange promarkers og et matha stewart puncher som jeg elsker.
Og hvis det er noen som vil gi bort magnolia stempeltrykk, så tar jeg det gjerne i mot på mail ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D