lørdag 28. januar 2012

Tavlemaling

Jeg måtte jo male litt med tavlemaling på kjøkkenet her også.



Hyllen over avtrekksviften var ikke så fin,
så da fikk jeg lyst til å male den
i tavlemaling.

Her kan jeg både skrive og sette ting i hyllen,
veldig praktisk. Jeg måtte jo selvfølgelig ha med bokstavene fra den andre tavlen der vi bodde.

Malingen av kjøkkenet ble satt litt på vent
siden det luktet så sterkt. Tenkte ikke over at det var oljemaling.
Men har lagt skapdørene inn på et rom så maler Marius de der inne, så slipper vi mesteparten av lukten =D

Hva synes du?

Nå står det løvbiff og pommesfrites på menyen.

- Heidi -

6 kommentarer:

  1. Hm. Nå må jeg og få se og kjøpt meg litt tavlemaling! Hvilken maling bruker du? Har hørt rykter om at Biltema har tavlemaling, sikkert litt billigere enn hos malebutikken. Men like bra...?? hm.. :))

    Kult det ble iallefall!:))

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  2. Takk =)
    Jeg har brukt den fra biltema. Den holder til masse, jeg har nå malt to tavler og enda er halve boksen igjen. Den kostet 129 kr eller noe. Jeg er veldig fornøyd med den.
    klem

    SvarSlett
  3. Det ble kjempestilig! Jeg ble litt frista til å male skapdøra over ventilatoren i tavlemaling nå :P
    Kos dere med løvbiff og pommes frites..her blir det burgere og pommes frites når mannen kommer hjem fra rallykjøringen sin ;)
    Ha en fin kveld =)
    KLEM LINE

    SvarSlett
  4. Hei! Dette ble jo bare utrolig lekkert!! Kjempebra resultat. Ser ut som hylla opprinnelig var malt med tavlemaling, det ser jo så jevnt og fint ut!! Flink du er! Høygravid og greier! :-)) Herlig bilde av deg i forrige innlegg. Nå går det fort til lillegutt er ute! :-) Ha en goood helg, slapp av og lad opp! Klem Siri

    SvarSlett
  5. god kveld!
    for en forandring ...til det bedre... ble knallfint!
    tapeten er kjøpt på fargerike og det er strikketapeten :-)

    klem tone

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D