onsdag 18. januar 2012

I'am back...

.... eller nesten.
Har ikke nett, men har fått lånt meg ett...hihi
Vi begynner å komme i orden her i hus, det er sååååå deilig med nytt og stort sted. Jeg skal legge ut noen bilder av hvordan det foreløpig ser ut i stua og spisestua.

Uten nett har jeg vært helt desperat og vært blotta for inspirasjon, 
jeg har savnet bloggene deres og inspirasjonen.
Så i morgen håper jeg vi er på nett igjen,
og da blir det en skikkelig bloggrunde.





Lillegutt klorer seg fremdeles fast, men det er jo 2 uker til termin.
Off.. jeg føler meg som er pingvin der jeg vagger bortover,
jeg har nemlig begynt å få litt vondt i rygg og hofter når jeg går.
Jaja, jeg får holde ut litt til :)

Malin synes det er så stas med eget rom og
Sander har fått opp sengen sin i dag,
det ble fint.

- Heidi-

2 kommentarer:

  1. Å, så flott!!! Måste vara skönt att få komma iordning och att få bo större!! Har saknat dina inlägg och hoppas att du kommer tillbaka snart! Ta det lugnt med magen! Själv har jag 12 veckor kvar till termin, men så har jag två i magen så jag har gått som en pingvin länge..... =)

    Hoppas du inte får mer ont i rygg och höfter!

    Ha det bra!
    Klem Lindha

    SvarSlett
  2. Så fint det blir Heidi! :-)) Gleder meg til å se mer.. :-)) Klem Siri

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D