torsdag 5. januar 2012

NIB januar utfordring: Global chic

I den aller første utfordringen hos NIB dette året, 
er det inspirasjon fra ditt drømmereisemål.
Og da reiser jeg med dette bilde til fantastike thailand!


Jeg har alltid hatt lyst til å reise til thailand,
og det er sikkert derfor jeg er så glad i det orientalsk inspirerte.
Jeg kjøpte en lekker lykt for ikke så lenge siden,
som minner meg om arkitekturen på et tempel.
Me like...


Det er noe med det mystiske ved buddismen, buddaene og templene.
Hvor deilig hadde det ikke vært å være på en fantastisk øy der,
med mile lange strender, varme og sol.



- Heidi -





4 kommentarer:

  1. ...mitt første besøk inne hos deg (tror jeg)!
    Fant deg via nib da vettu :)
    ..ble fanget av blogg navnet ditt!!
    *love it*

    MASSE lykke til i utfordringen..
    Hvitt og turkist = en uslåelig kombinasjon ;)

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Lykke til med utfordringen, velkommen inn til meg!

    SvarSlett
  3. Jaaa! Jeg vil også. Har aldri vært der, men noen av tingene i mitt innlegg er gaver fra andre som har vært i Thailand. Jovisst ga du en reisedrøm.. :)

    Godt nyttår, og lykke til fra Huldra. :)

    SvarSlett
  4. tror ikke jeg har vært her jeg heller! fint her! liker bidraget ditt og den mintblå fargen. men nå må jeg legge meg! hihi

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D