lørdag 24. september 2011

Nye fliser

Jeg synes kjøkkenet ble kjempe fint med de nye flisene.
Tusen takk, verdens beste samboer!




Det fikk en liten ny gnist, og da klarte jeg jo ikke å stoppe der...
Jeg ble nemlig veldig inspirert av hun som vant Norges vakreste hjem (Svenngården), 
så mitt neste prosjekt jeg har begynt på, er en stor kritt tavle på kjøkkenet!
Følg med å se hvor den har havnet. 

Det er forresten ikke det eneste prosjektet jeg har på gang. Jeg er nemlig så utrolig ivrig med å sette igang, så jeg klarer ikke holde på med en ting om gangen ;D
Jeg lager også et lekekjøkken til Malin, ut av en kommode hun har. 
 

2 kommentarer:

  1. Det gjorde seg med de flisene! Kjempelekre, var de! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Ble kjempefint med nye fliser.
    De var kjempelekre:)
    Gleder meg til å se tavla...
    Klem Gitte

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D