tirsdag 27. september 2011

Forskjellig?!

Ja det syns jeg ;P
 Da mener jeg hvor forskjellig magen min så ut når jeg var 5 mnd på vei med Malin og nå som jeg er 5 mnd på vei med Lucas.
 Magen er både større og lenger ned.
Så det er faktisk forskjell på en "guttemage" og en "jentemage" 
tror jeg, etter min erfaring. 


 Men så sier det også at man pleier å få større mage,
når man først har gått gravid en gang.
(og jeg har vel ikke akkurat vært så flink til å trene opp disse såkalte magemusklene før jeg ble gravid igjen hehe) 
Uansett, jeg liker'n!
Lille gutten som vokser seg stor, og en storsøster som venter spent.

Så i dag er jeg 22uker, 
dvs. 5 mnd og 2 uker

Tusen takk for de hyggelige kommentarene på forrige innlegg, 
og en stor velkomst til mine nyeste følgere. 

Må dere alle ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D