torsdag 8. september 2011

Høst stemning

Jeg elsker høstfølesen!
Den er så god og lun, den får deg til å finne kosen inni deg og dele den med de rundt deg. Sitte på kvelden under pleddet, med en kopp kakao og masse stearinlys.
Høre regnet plaske utenfor, se bladene få flotte farger og nyte dagen.


Jeg kjøpte denne nydelige glass krukken på Kremmerhuset i dag, måtte bare kjøpe den og et kurv pizzabrett på Kid. Når jeg satte dette sammen fikk jeg litt høst stemning på bordet med en gang.


Samboeren min legger fliser over kjøkkenbenken og det blir veldig fint. Gleder meg til å se sluttresultatet!
Det hadde jo selvfølgelig ikke den fargen jeg ville ha på flisene, men jeg fant noen som lignet litt.

 

Nyt det gode været og stemningen!

Klem Heidi 

4 kommentarer:

  1. Så kooselig! :-) Håper det står bra til med deg :-)

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. du har fått frem høstfølelsen, med de koslige tingen på det flotte brettet.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Kjempe koslig du har det i stuen din. Høsten er en skikkelig kose tid. Ingen tvil om det. Glass krukken var kjempe fin.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D