mandag 3. februar 2014

NIB - Tapetinspirasjon

Denne gangen,
har kanskje jeg har noe å bidra med i Nib sin utfordring!
Temaet er nemlig tapetinspirasjon.
 

 
Jeg har egentlig aldri vært så fan av forskjellige tapeter,
men i fjor kom jeg over en blokk som hadde en rød mursteinstapet under trappen. Jeg synes det var drit stilig!

Jeg fant meg en kjempe stilig tapet på ebay,
og kjøpte meg 2 ruller, som kom på under 400 ink porto.
Storfornøyd!!

Tapeten havnet under trappen på "kontoret" og på tv-veggen.
Mange har spurt meg om den, og jeg har oppdaget at stadig fler har fått den samme typen opp på veggen.
Kankje jeg har hjulpet de litt med inspirasjon?? Hvem vet =D

Mange fine bidrag er med, du kan se fler her.

Ha en super knall uke!

- Heidi -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D