fredag 28. februar 2014

2.gang

Det er andre gang jeg maler dette skapet,
og denne gangen har de fått nye håndtak også.
(Se bort i fra fargene på veggen, det skal males hehe)




Dette skapet kjøpte jeg på brukten til 100 kr, Malin brukte det først til å ha barbie og dukkehus i. Men den tok litt mye plass på rommet hennes, så da flyttet den inn til oss når vi tok ned skyvedørene. Håndtakene har jeg laget av en belte jeg også kjøpte på brukten til 10 kr, og malingen er fra en prøveboks fra Flugger 29kr.Fargen er ett hakk mørkere enn "skyggeblå", som vi har på den ene veggen. Så totalt kostet dette meg 139 kr *digg*
Du kan se hvordan det så ut før her.

Lokalavisa var her i går og gjorde en repotasje om hjem og interiør,
kommer på nett neste helg forhåpentligvis.. veldig spent!!

Ha en super helg!!

- Heidi -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D