mandag 7. januar 2013

NIB - From within

Nytt år, nye muligheter!
Da ser jeg frem til 12 nye muligheter til å enten
 komme i galleriet, eller vinne en utfordring hos NIB  
(hihi)

* From whithin my home, it's all personalstyle *

 Litt østlig mystikk kommer også inn litt her og der


  Denne klokketavlen lagde jeg her om dagen


Dette er Sander sitt rom, laget speislt til han..hihi


På soverommet har pyntestigen min fått fin plass


Denne hyllen har jeg fikset litt på og 
malt med egenkompnert farge.


Tv-stua er liten og koselig, 
der har det flyttet inn en lys sofa nå.


Og dette var lekekjøkkenet jeg lagde til Malin,
se hvordan kommoden så ut før her


Her hjemme er alt "timet og tilrettlagt"
som Egon ville sagt det selv ;P
Det jeg mener er at alt har til sin kommet fram litt etter litt,
etterhvert som jeg har hentet inspirasjon og funnet min stil.
Jeg er opptatt av at det skal være delikat, behaglige farger og røft, men også at man skal se at det bor barn her  
(selv om lekene blir ryddet bort på bilder).

Det meste her hjemme har jeg faktisk kjøpt på salg, fått i gave 
eller reprodusert selv. Elsker å få det personlig og funksjonelt.

Mange utrolig flotte bidrag kan du se her.

- Heidi -
 


3 kommentarer:

  1. flotte interiør bilder igjen Heidi og så flotte selvlaget ting .
    hilsen dirk :-)

    SvarSlett
  2. Herlige bidrag!!

    Ha en fin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Så lekkert du har det hjemme, Heidi!
    Her var det mange flotte bilder å se på!!
    Lykke til i utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott Tirsdag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D