tirsdag 12. april 2011

Pakke i posten

I dag fikk jeg endelig pakken i posten, som jeg har ventet på.
Jeg vant en give away hos Frøken H og ble veldig fornøyd med den.
Kjøkkenhåndklet passet også som en fin duk, men den ble brukt på de nystekte bollene, jeg og Malin lagde i dag. Vi puttet litt melkesjokolade med kvikklunsj inni bollene også og det ble kjempe godt. Bollene ble litt svidd,
(etter at jeg fant ut at lille vesla hadde skrudd opp ovnen til 300grader og fikk litt små panikk).
Jeg har også kost meg med nytt nr. av Boligdrøm i dag.
Jeg blir helt dårlig av å se alle de fine tingene og ideene i både blader og på nett.
(drømme drømme)






Ha en fin fin tirsdagkveld!





1 kommentar:

  1. Så koselig å høre at du likte pakken! :) Og fint å se at du har tatt kjøkkenhåndkle i bruk allerede! :) Bollene ser nydelige ut!

    klem Frøken H

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D