tirsdag 26. april 2011

Nytt brett

Nå har jeg fått meg et serveringbrett med bein, falt for det med en gang jeg så det i Bohus katalogen.
Jeg byttet ut den mørke kroken min med det lyse brettet, en grønn plante og en lampe.
Det ble utrolig koselig og søtt borti den lille kroken.
Jeg hadde tre bambus lamper der, men de ble liksom gjemt bak spisestua og lyste ikke opp så veldig. Så de har fått ny plass hos min mor (bare låne til vi får litt større plass hehe..)





Jeg merker at jeg sakte men sikkert sniker mer hvitt og lyst inn i interiøret mitt. Og jeg som trodde jeg hadde funnet stilen min, men nei da er visst ikke helt der enda :D
Stilen jeg egentlig vil ha er lyst, beige og brunt, og det i en blanding slik at det ser rolig og behagelig ut.
Nå har jeg litt for mye mørkt, jeg må bare bytte ut litt ting så er jeg der tror jeg...
Spisestuen min elsker jeg like mye enda, så den blir ikke byttet ut.


Kos dere videre i kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D