torsdag 24. mars 2011

Neste prosjekt

Nå har jeg hatt litt over en ukes pause i bloggingen min.
Rett og slett fordi det har stått helt stille i kreativiteten min og ikke funnet ut noe nytt.
Her i Moss begynner det å bli en herlig vår, snøen smelter og solen steker inn på verandaen.
I dag har vårrengjøringen stått for tur, som vindusvask, trappevask, gulvvask osv.
Og etter en lang ryddedag, satt jeg meg ned i solsteika på verandaen og fant fort ut hva neste prosjekt skal være. Nemlig å rydde verandaen og dekorere til våren kommer for fullt.
På dette bilde vises bare litt av det som har ligget der ute, et halv år faktisk (fordi vi har pusset opp og er litt trege).


Jeg har faktisk ikke fått pyntet der ute siden vi flyttet inn, fordi vi kastet det gamle gulvet ut der med en gang. Så nå gleder jeg meg virkelig til å stelle i stand der ute, og regner med å få litt hjelp fra lille tulla vår =D

Ha en fin torsdagskveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D