tirsdag 29. mars 2011

Carrot cupcake

Hei og hå!
Da var det tirsdag igjen!
Siden jeg er så knasken på noe å spise hele tiden, tenkte jeg å prøve ut noe nytt, nemlig å lage gulrot cupcake.
Jeg gikk inn på "Det søte liv" og fant en oppskrift, måtte jo også passe på å finne en oppskrift med de ingrediensene jeg hadde hjemme. Istedet for sjokolademuffins som jeg pleier og lage (egentlig det eneste jeg kan lage) ville jeg prøve noe med en litt friskere vri, da ble det gulrot.
Jeg har aldri prøvd meg på ostekrem før, noe jeg var veldig spent på.
Og kremen smakte faktisk som jeg ikke hadde gjort annet en å lage ostekrem. Anbefaler denne oppskriften til de som ikke har laget det før og er redd for å feile, den slår ann ved første forsøk (eller så var jeg bare heldig) hehe....



Disse smakte forresten veeeeldig godt *smile*
Ha en fin dag tirsdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D