søndag 30. januar 2011

Litt mer soverom

Her er soverommet vårt.
Vi har ikke så stor leilighet, så vi må prøve å finne smartest mulige løsninger. Vi deler rom med vår datter, så da fant jeg ut at vi trengte en slags vegg som skilte rommet. Jeg valgte å bruke en Expedit hylle fra Ikea som jeg sydde en "vegg" til, slik at vi får en hel flat side og hun kan ha alle lekene sine i hyllene på den andre siden.


Før vi flyttet inn                                   Etter vi flyttet inn


Hun fikk litt stor plass allikevell å leke på :)



Og er er våres del av rommet....

Ha en koselig søndag!

                                                                    Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D