onsdag 19. januar 2011

Litt fra kjøkkenet mitt

Jeg tenkte jeg skulle vise dere litt fra kjøkkenet mitt. Jeg prøver å få det litt hjemmekoslig og hyggelig, sånn at matlagingen blir mer gøy. Har egentlig et veldig kjedelig kjøkken, men nå har vi malt det og byttet ut benkeplate og vask, så da ser det mye bedre ut. Så nå har jeg også funet noen småtterier å pynte opp med, etter en lang stund med bare rot på benken.


Kjøpte en liten hylle som passet perfekt på veggen i dag...




Vi fikk også en kjempefin osteklokke til jul, og så måtte jeg bare ha den store klokken som jeg har siklet på leeeenge ;)


Og så må jeg vise frem det nye brettet jeg fikk av min søster i dag (tusen takk), den fikk hedersplass på spisestuebordet...



Ha en fin kveld videre!
Legg gjerne igjen et lite spor etter deg, det er alltid koselig ;)


1 kommentar:

  1. Kjøkkenet er jo blitt så koselig :o).
    Så mange fine detaljer.
    Brettet fant sin plass, passet perfekt. Bare hyggelig :O*.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D