onsdag 26. mai 2010

Skappekammerets vintage

Da er jeg igang igjen med nytt mot =D
Skrappekammeret har en utfordring hvor man skal lage et vintage prosjekt, jeg valgte å lage et kort.

Jeg har brukt lys bling bazzil som selve kortet, og pyntet med et nydelig englemotiv jeg fant på nettet. Fant også fram noen restebiter, bling og blomster å begynte å satte det sammen. Teksten er fra tilta klippeark som jeg har svertet med distressink, slik at den ikke skulle bli så rosa og svertet kantene på kortet med versa craft.
Inni har jeg stemplet hjørnene og laget en tag med rub-ons på, og bak har jeg selvfølgelig reklamert litt for meg selv ;P





7 kommentarer:

  1. Så lekkert et kort!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Nydelig Heidi! Så herlig motiv du har funnet her, og så lekkert pynta! Og like stilig inni.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. Nydelig kort!
    Kjempeskjønt englemotiv.

    Mona :0)

    SvarSlett
  4. vakkert kort! nydelige detaljer :)
    takk for at du deltar på scrappekammeret sin utfordring :)
    klemmm fra Linda/linsal

    SvarSlett
  5. Nydelig kort Heidi, et utrolig flott motiv du har valgt!
    Veldig fint på alle sider :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort!! Herlige farger og nyyydelig motiv!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem fra Anette ;)

    SvarSlett
  7. For et aldeles nydelig kort!!!
    Koselig at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem,
    Ingrid

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D