onsdag 26. mai 2010

siste gjeste DT hos Karens doodles

Her er mitt siste bidrag som gjeste DT hos Karens Doodles, det har vært utrolig gøy å fått en sånn oppgave, Tusen takk!
Takk for fine tilbakemeldinger.

Den siste oppgaven gikk ut på å lage lage noe med:
3 blomster
2 mønsterark
1 bånd

Og jeg klarte jo selvfølgelig leste feil, i min iver til å sette igang, så da ble det 2 bånd i stedet for 1 he he =P
Fargene på motiver tok jeg igjen på designet for å få en helthet og for at det skulle se mer gjennomført ut.





Håper dere liker det.
Det har vært litt stille på bloggen min, men det er fordi det er så mye å gjøre og fordi jeg kom hjem til noen ekstra familiemedlemmer på søndag. Pus hadde nemlig fått 4 kattunger mens vi var ute en tur, men en liten stakkar klarte det ikke. Utrolig nydlige=D

3 kommentarer:

  1. Herlig kort, Heidi:O) Dette er favoritt motivet mitt, og det første KD motivet jeg kjøpte. Flott fargelegging, lekkert design, liker fargene.
    Takk for flott innsats som gjeste designer.
    Ha ei strålende dag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  2. Stilig kort.
    Veldig morsomt motiv og herlige farger.
    Gratulerer med kattungene..
    Du må legge ut et bilde av dem, når de har åpnet øynene, - da er de til å spise opp...

    SvarSlett
  3. Så flott kort og vilket herligt motiv!
    Tusen takk for att du vil vare med på min candy! :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D