mandag 29. september 2014

Barfota

Hei hei!
Salget på nettbutikken har økt masse, speisielt etter jeg tok inn klær fra Barfota. 
Jeg har tatt inn litt mer stæsj derifra.
Bla. de populære parkasene og Trysilgenserne som både Henriette Bruusgaard 
har brukt i noen episoder av "Alt for norge" 


(bilder lånt av Barfota) 

og som Brintey Spears fikk i gave av Erlend Elias når hun var i Oslo å lanserte sin nye undertøyskollektion.

IMG_1065

IMG_1067
(bilder lånt av Erlend Elias)



Jeg har 1 parkas igjen i L, gråblå, 
så da er det førstemann til mølla! ;)


Og jeg har satt sammen en liten collage med julegavetips, 
med produkter fra nettbutikken min.



Ha en nydelig uke!

- Heidi -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D