søndag 1. juni 2014

Sommer og DIY

 
 
Klokken har akkurat slått litt over tolv 
og den er blitt 1.juni! Nå er liksom sommeren her på kalenderen.

Jeg elsker lyset, varmen og det gode humøret som følger med sommeren, det er liksom noe helst speiselt.
 
Å neida.. jeg har ikke glemt dere trofaste følgere som titter innom,
jeg har bare hatt litt annet å gjøre og hatt litt lite lyst til å blogge. Over en mnd siden sist :/ Men jeg er aktiv på insta om du vil følge meg der @ regnbuedrops :D

Denne kule papirposepotta laget jeg 3 min før jeg gikk ut av døren for en stund siden. Veldig enkelt! Jeg brettet litt gråpapir rundt plastpotta, teipet i bunn og knøyt en sløyfe med hyssing. 
Jeg la også en liten plastpose oppi slik at papiret ikke blir bløtt når blomsten vannes. 

Ha en strålende dag!

- Heidi -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D