fredag 24. januar 2014

Stille?

Ja, det er litt stille her inne om dagen,
men det er fordi jeg jobber med mine prosjekter her hjemme.
Vil du ha en liten sneakpeak??

(mobilbilder dårlig kvalitet)

*Jeg har malt Malin's gamle lekeskap, som skal inn på rommet vårt.
*Jeg har malt gulv, tak og lister på rommet til Malin (kalk).
*Imellomtiden når jeg ikke maler eller passer barn, 
hekler jeg små bamser.
(disse kommer etterhvert for salg i bloggshoppen, 
kan forhåndbestilles, send meg en mail)
*Og jeg har revet skyvedørene på soversommet som ikke fungerte som de skulle, 
der har jeg når laget skap =D

Og så klart dere skal få se ettehvert!!
Følg meg på instagram så ser du flere sneakpeaker som ikke er på bloggen. @regnbuedrops

Prekæs!

- Heidi -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D